KeyDESK – Yardım Masası

    Project Description

    Hizmet ve Tesis Yönetimi

    KeyDesk Yardım Masası ürünü İşletme ile İdare arasında köprü görevi görmektedir. KeyDesk, Şehir Hastaneleri sözleşmelerine uygun olarak tüm medikal ve performans parametrelerini barındırır. Performans takibinin anlık olarak yapıldığı Merkezi Yardım Masası ile İdare ile İşletmeci Firma arasında dönüm sonu hakkediş mütabakatı yapılmaktadır.

    HBYS yazılımı ile tam entegre çalışan KeyDesk Yardım Masası, HBYS işlemlerine göre otomatik iş emirleri açmakta, periyodik bakım gibi rutin işlerin takibini kolaylaştırmaktadır. Hizmet sağlayıcı firmaların saha personeli tarafından Android ve IOS ortamlarında bildirilen sorun ya da taleplerin yanıtlanması ve düzeltilmesi aşamasında barkod okuma fotoğraf çekimi gibi zorunlu fonksiyonları da içermektedir.

    Uygulamalar & Özellikler

    Kullanımı kolay ara yüzler üzerinden size özel uyarlanır, operasyonunuz için ölçeklenir, 360 derece müşteri bilgi ve deneyim analizleri yapılır, BT desteği almadan operasyon uzmanlarınız tarafından yönetilebilir halde kullanımınıza sunulur.

    KeyDesk Tesis Yönetimi içerisinde bir tesisin yönetimi için gerekli olan Alan, Varlık ve Personel uygulamaları ile tüm kaynaklarınızı tanımlamanıza yardımcı olurken Bakım Yönetimi ve Hizmet Yönetimi uygulamaları ile operasyonel süreçlerinizi bütünleşik olarak yönetmenizi sağlar. KeyDesk Tesis Yönetimi Sağlık sektörü bazında oluşturulmuş hazır kütüphanelerinin yanı sıra size özel tanımların ve iş akışlarının hızlıca oluşturulmasını sağlayacak esnek bir yapıya sahiptir.